Czy warto korzystać z usług przepakowywania produktów?

W odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku, pojawiły się firmy świadczące usługi z zakresu konfekcjonowania przesyłek. Jedną z najbardziej popularnych jest perfectmeridian.pl. Czy warto korzystać z usług firm takich jak ona? A może są całkowicie niepotrzebne?

Oszczędność czasu i pieniędzy

Konfekcjonowanie przesyłek przez zewnętrzną firmę to ogromna oszczędność czasu dla każdego przedsiębiorcy. Scedowanie obowiązków związanych z przepakowywaniem produktów, oznacza że pracownicy produkcji nie tracą czasu na zadania z tym związane. Nie ma też potrzeby zatrudniać dodatkowych osób. Nie opłaca się ich składek ubezpieczeniowych, zdrowotnych. Nie wypłaca się pensji i premii. Oznacza to po prostu więcej pieniędzy w kieszeni przedsiębiorcy. Tym bardziej, że pracownicy mogą skupić się na produkcji, która jest główną działalnością firmy. W ten sposób mogą wygenerować większe przychody.

Oszczędność miejsca

Przepakowywanie produktów wymaga sporo miejsca. Gdzieś trzeba składować tekturowe opakowania, kartony zbiorcze, puste palety, folie i zabezpieczenia do przesyłek. Potrzebne są też właściwe etykiety. Do tego, dochodzą też produkty, które należy przepakować lub uzupełnić o dodatki i próbki. Jeśli przepakowywanie produktów przechodzi na zewnętrzną firmę, taką jak perfectmeridian.pl, to zorganizowanie niezbędnego miejsca jest już ich obowiązkiem.Oszczędność miejsca jest równoznaczna również z oszczędnością pieniędzy. Nie wydaje się ich na koszty związane z utrzymaniem budynku – mediów, czynszu lub jego zakupu, czy wybudowania. Pieniądze te można zainwestować w rozwój produkcji lub po prostu oszczędzić.

Łatwość we wprowadzaniu promocji

Konfekcjonowanie przesyłek polega też na dokładaniu produktów promocyjnych, ulotek, czy próbek. Producenci korzystający z co-packingu, mogą bez obaw pozwolić sobie na tworzenie takich zestawów. Jedyny ich udział polega na wydaniu odpowiednich rozporządzeń. Właściwym doborem i pakowaniem produktów zajmie się profesjonalna firma. W ten sposób, żadna kampania promocyjna nie może zaburzyć pracy producenta i fabryki. Kampanie marketingowe można zmieniać łatwo i często. Profesjonalna firma, z całą pewnością poradzi sobie ze zmieniającymi się parametrami promocji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *