Dlaczego tak ważny jest co packing?

Większość osób wciąż ocenia „książkę po okładce”. Wciąż liczy się wygląd zewnętrzny, a nie jakość produktu. Dlatego tak bardzo ważny i istotny jest co packing. Jest to nic innego jak cały szereg usług odnoszących się do pakowania lub wymiany opakowań. Pakowanie towarów ma za zadanie wyeksponować dany towar i jeszcze lepiej go wypromować.

Firmy zewnętrzne

Podpisanie umowy z zewnętrzną firmą, która oferuje pakowanie towarów niesie ze sobą bardzo duże oszczędności dla danego przedsiębiorstwa oraz gwarancję profesjonalnej jego promocji. Producent lub dystrybutor nie musi przeznaczać dodatkowego pomieszczenia na pakowanie produktów, zatrudniać dodatkowych osób czy też kupować specjalistycznych maszyn. Odchodzi również problem projektowania, drukowania i przygotowywania opakowań.

Na czym polega co packing?

Co packing to bardzo szerokie pojęcie, za którym kryje się konfekcjonowanie towarów, przygotowywanie im specjalnych, chwytliwych opakowań, promowanie, kompletowanie zestawów reklamowych i etykietowanie. Firmy zajmujące się co packingiem oferują to wszystko. Czasami nawet zdarzyć się może, że ten sam produkt nagle znajdzie się w tym samym sklepie, na tej samej półce, ale w innym opakowaniu i inaczej wypromowany.

Pakowanie towarów to także przepakowywanie ich z opakowań zbiorczych do jednostkowych.

Jak znaleźć zaufaną firmę?

Pakowaniem towarów spoza danego przedsiębiorstwa powinna zająć się firma zaufana, profesjonalna i solidna. Taka, która dba o powierzony jej towar, potrafi go dobrze wypromować i jest terminowa. W przeciwnym wypadku można więcej stracić niż zyskać, a przede wszystkim można dać się poznać na rynku jako niekompetentna firma.Dlatego szukać trzeba kooperanta, który ma dobre opinie, długo utrzymuje się na rynku i obsługuje firmy znajome.

Dobrze jest też pochylić się nad portfolio takiej firmy i poznać jej wcześniejsze realizacje.

Kto korzysta z co packingu?

Pakowanie towarów, konfekcjonowanie ich i promowanie to oferta skierowana zarówno do producentów jak i do dystrybutorów. Bardzo często korzystają z niej także właściciele sklepów internetowych. Wiele agencji reklamowych też korzysta z usług pakowania. Wtedy firmom zlecane jest pakowanie prezentów, zestawów promocyjnych lub świątecznych koszy podarunkowych. Podpisanie umowy z tego typu firmą niesie same korzyści i daje bardzo wiele oszczędności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *